Content marketing isn’t about quantity and noise, and if you are putting out as much content as possible, think again. Publish less and create high-quality content that allows you to really answer your customers’ questions.
A content creation strategy addresses questions such as:
Cimatti Consulting helps you find the answers to these questions. We work with you to create a customized content marketing strategy designed to bring in the traffic you need when you need it most.
If your business goes beyond national borders or if you want to expand abroad, don’t settle for automatic translators or translation services only.
A multilingual website makes its content available and offers services/products in different languages.
Google will understand what language each page is written in and show that page to the people who speak that language in their country. Your site will rank higher in search results in the country’s search engine.
You will have more pages and more content positioned within the SERPs, with the possibility of having your content read in the native language. You will increase your traffic you will have SEO benefits.
We have created multilingual sites with English, all major European languages, and languages that use different alphabets like Chinese and Russian.
For your content in English, we can proofread your translations and those of your engineers to perfect the desired message.
We have long experience in managing social channels in English.
We help you communicate in polished English, written and corrected by native speakers, so that your messages can be successful.
I cookie necessari sono i cookie tecnici cioè quelli il cui utilizzo non richiede il consenso dell’utente.
Questi cookie sono essenziali per consentire di navigare in un sito web e utilizzarne tutte le funzionalità. Senza questi cookie, che sono assolutamente necessari, un sito web non potrebbe fornire alcuni servizi o funzioni e la navigazione non sarebbe agevole e facile come dovrebbe essere. Un cookie di questo tipo viene inoltre utilizzato per memorizzare la decisione di un utente sull’utilizzo di cookie sul sito web.
I cookie tecnici sono essenziali e non possono essere disabilitati utilizzando questa funzionalità.
In generale comunque i cookie possono essere disattivati completamente nel proprio browser in qualsiasi istante.
I cookie statistici vengono utilizzati per monitorare le performances del sito, per esempio per conoscere il numero di pagine visitate o il numero di utenti che hanno visualizzato una determinata sezione.
I cookie statistici utilizzati dal nostro sito si avvalgono di servizio di Google Analytics.
L’analisi di questi cookie genera dati statistici anonimi e aggregati senza riferimento alcuno all’identità dei navigatori del sito. Sono utili anche per valutare eventuali modifiche e miglioramenti da apportare al sito stesso.
I cookie di targeting sono cookie impostati da terze parti come YouTube, Facebook, Twitter.
Questi cookie tengono traccia del tuo comportamento come la riproduzione di video o quali tweet hai già visualizzato.
Se non viene dato il consenso a questi cookie, non sarà possibile guardare i video su questo sito web o utilizzare la funzionalità di condivisione sui social.
Questi cookie possono essere utilizzati dal fornitore di cookie per creare un profilo dei tuoi interessi e mostrarti pubblicità pertinenti su altri siti. Non memorizzano direttamente informazioni personali, ma si basano sull'identificazione univoca del browser e del dispositivo Internet.